COOL : Kampus Facebook Di California - Info Viral

Terkini

COOL : Kampus Facebook Di California



semlam aku ada buat rondaan beberapa laman web dan juga blogwalking beberapa blog.hasil blogwalking aku,Semalam saham Facebook mula didagangkan di bursa saham Wallstreet. Syarikat media sosial ini dinilaikan pada harga USD 104 billion.Pada harga USD 38 seunit, harga saham Facebook merupakan antara yang paling bernilai dan lebih mahal dari saham Apple atau Google..

Facebook mempunyai lebih 900 juta pengguna dan bagi memastikan operasi laman sesawang berjalan lancar, sebanyak 2000 orang pekerja Facebook diletakkan di kampus mereka diletakkan di Menlo Park California. Mari kita melihat tempat kerja mereka. Kebanyakkan pekerja Facebook yang anda lihat dibawah mempunyai saham dan ada diantara mereka sudah menjadi jutawan segera.huhu



okay,kalau korang ada siapa2 yang berminat untuk membeli share dari facebook,korang boleh teruske link yang diberi,segala maklumat dan juga ada guide di sini step by step.tak rugi pon..facebook company kukuh ma.lagi bernilai dari apple dan google.korang boleh sama2 jana pendapatan.boleh refer SINI bagi yang berminat.kalau yang terbaca blog dari golongan yang ada duit,dato' datin atau anak dato; tan sri sy sarankan beli share.hehe..kalau mau bagi sikit untung sama saya pon boleh :)

sumber rujukan : wall street    bussines times
                        :  b.serius
                        :  imoney

loading...

No comments