[Video] Netizen Mentertawakan Babak Lakonan Shukri Yahaya Yang Tidak Masuk Akal - Info Viral

Terkini

[Video] Netizen Mentertawakan Babak Lakonan Shukri Yahaya Yang Tidak Masuk Akal

Netizen Mentertawakan Babak Lakonan Shukri Yahaya Yang Tidak Masuk Akal

Semalam, seorang netizen berkongsi di Twitter tentang babak yang tak tercapai dek akal lucunya dari sebuah drama televisyen tempatan.

Klip video yang dimuat naik itu menunjukkan dua lelaki sedang bergaduh sementara dua wanita menjerit menyuruh mereka untuk berhenti
Babak itu pada mulanya nampak begitu dramatik dan penuh dengan suspen dek kerana muzik latar dengan bunyi yang mendebarkan.

Bagaimanapun, segalanya bertukar menjadi lucu apabila salah seorang lelaki di dalam babak itu yang dilakonkan oleh Shukri Yahaya ditolak, menyebabkannya terjatuh lalu tertusuk dengan sebatang buluh dari belakang
Babak yang seharusnya menjadi tegang dan dramatik itu berubah apabila teknik visual effects dipersoalkan!

Netizen kemudian mula mengkritik drama itu (sambil mentertawakan!), dan berkata bahawa babak yang seharusnya menjadi ngeri tetapi dirosakkan oleh kualiti special effects yang teruk dan sangat kelakar.

Netizen Mentertawakan Babak Lakonan Shukri Yahaya Yang Tidak Masuk Akal

Ada juga yang kecewa dengan keadaan di mana orang ramai lebih memilh untuk menonton drama sebegitu berbanding drama hasil produksi tempatan yang lebih bagus.

Tetapi, rata-rata netizen sememangnya mentertawakan dan mengejek hasil drama tempatan yang dilakonkan pelakon hebat seperti itu.

Netizen Mentertawakan Babak Lakonan Shukri Yahaya Yang Tidak Masuk Akal

Rakyat Malaysia ni memang kelakar la! Drama TV tempatan kena belajar lebih lagi tentang visual effects. Harap-harap di masa akan datang, drama kita akan jadi better than this!

Video yang diperkatakan ini :



loading...

No comments