Tips Bangkitkan Naluri Isteri Pemalu - Info Viral

Terkini

Tips Bangkitkan Naluri Isteri Pemalu

Tips Bangkitkan Naluri Isteri Pemalu, panduan kahwin, pujuk isteri, pujuk isteri pemalu,

Lumrah bagi seorang wanita muda sifat pemalu sudah terjalin di dalam diri kesan asuhan kesantunan yang diberikan ibu bapa semenjak kecil. Lantas sifat itu terbawa-bawa ke alam rumah tangga terutama pada peringkat awal kehidupan berdua.

Bagi si suami janganlah kecewa menghadapi situasi isteri yang 'malu-malu kucing' ini. Yang penting anda mesti memahami keadaannya sambil berusaha membuang malu serta membangkit nalurinya terutama pada saat intim anda berdua.

1. Bila kali terakhir anda menghubungi isteri di tempat kerja hanya untuk memberitahu bahawa anda tidak sabar menanti kehadiran malam untuk bersamanya? Jika anda susah untuk melakukannya atau langsung tidak pernah melakukannya, anda seharusnya berubah dan cuba melakukannya bermula hari ini. Cara anda menunjukkan keinginan seks membuatkan si dia rasa terangsang dan bersemangat.

2. Jika anda tidak pernah berbicara tentang seks dengan isteri anda, inilah masa terbaik untuk anda memulakannya. Bincangkan apa yang anda mahukan daripada perhubungan intim dengan pasangan dan cuba tanya apa yang diinginkan pasangan anda. Jika isteri anda seorang yang pemalu dan enggan bercerita tentang keinginan seksnya secara terbuka , anda seharusnya cuba bertanya dengan cara yang lebih santai seperti bergurau. Walaupun cara anda bertanya nampak tidak bersungguh-sungguh dan sekadar untuk mencuit perasaannya, tetapi si dia tahu apa yang anda maksudkan.

3. Jika isteri anda malu, sering berselindung, enggan bertindak keterlaluan atau enggan menunjukkan perasaan atau keghairahan sebenar, anda perlu bijak menterjemah kehendak isteri anda melalui perlakuan, sentuhan, kata-kata atau apa jua tanda yang terlihat pada tubuh dan wajahnya. Jika anda mendapati si dia punya rasa malu terhadap dirinya sendiri kerana kelemahan pada tubuh, cuba tingkatkan pujian dengan ikhlas dan bersahaja. Sekurang-kurangnya pujian anda membuatkan si dia bersemangat untik memadamkan rasa malu dan seterusnya berusaha mencapai kenikmatan bersama.

4. Cuba goda isteri anda menerusi kata-kata romantis. Tidak semestinya ia dilakukan di atas ranjang sebaliknya anda juga boleh melakukan di mana sahaja, ketika menonton televisyen atau di mana sahaja sekali pun, anda perlu mencuba dan terus menggodanya. Tetapi awas, anda tidak seharusnya berharap godaan semata-mata untuk membawa si isteri ke atas ranjang.

5. Beri ciuman penuh ghairah dan menggoda. Tunjukkan kasih sayang dan keikhlasan anda mencintainya. Biarkan bibir dan lidah anda ‘memberitahu’ cinta dan keghairahan anda terhadapnya.

6. Apabila bersama, cuba kenali bahagian tubuh isteri yang paling sensitif dan mainkan peranan anda agar si isteri mencapai kemuncak. Bagi sesetengah wanita, titik ghairahnya bukan sahaja terletak di bahagian sulitnya sebaliknya setiap bahagian tubuhnya punya sensitiviti tersendiri. Apa yang perlu anda lakukan adalah mencari dan terus mencari.

7. Jangan beri tekanan kepada isteri jika si dia gagal mencapai kemuncak setiap kali bersama. Tekanan hanya membuatkan isteri bertambah kecewa dan kurang bersemangat untuk mencari titik kemuncak kepuasannya setiap kali bersama. Sebaliknya cuba beri rangsangan dan semangat kepadanya dengan teknik yang disukainya yang boleh membantu si dia mengecapi nikmat sebenar.


sumber



loading...

No comments