Inilah Dia Kehidupan Tom Bekas Pengasas Myspace Selepas Dia Menjual Laman web Itu Dengan Harga $580 Juta - Info Viral

Terkini

Inilah Dia Kehidupan Tom Bekas Pengasas Myspace Selepas Dia Menjual Laman web Itu Dengan Harga $580 Juta

kehidupan tom andersone kini

Bagi anda yang menjadi remaja ketika era 2004 ke atas, pasti anda akan tahu akan laman sosial seperti MySpace dan juga friendster. Kedua-duanya menjadi kegilaan orang ramai terutamanya anak remaja yang ketika itu sangat gemar untuk mencari kenalan baru melalui internet.

Sama seperti laman sosial facebook, laman web Myspace dan friendster merupakan tempat untuk mereka yang mahu add rakan-rakan dalam dan luar negara, serta berinteraksi mengikut minat masing-masing.

Namun begitu Myspace di katakan menjadi nombor 1 kerana menawarkan lebih banyak interkatif menarik untuk para pengguna.

Jika anda boleh ingat, apabila anda mula sign up akaun Myspace anda, orang pertama yang akan mengucapkan Hi dan add anda sebagai rakan ialah Tom. Tom atau nama penuhnya Anderson adalah pengasas kepada Myspace dan wajahnya yang melirik senyum di akaun Myspace sudah biasa di lihat orang.

Tidak di nafikan sebelum Mark mewujudkan Facebook, Tom adalah individu yang berjaya mewarnai ramai hati pengguna internet yang memudahkan mereka untuk saling berkonsgi rasa. Banyak sticker, gambar dan lagu boleh di konsgikan di ruangan profile di Myspace membuatkan ramai orang sangat asyik untuk menghabiskan banyak waktu di laman web itu.

Inilah Dia Kehidupan Tom Bekas Pengasas Myspace Selepas Dia Menjual Laman web Itu Dengan Harga $580 Juta

Selang beberapa tahun selepas itu, apatah lagi dengan kehadiran Facebook,orang ramai di katakan mula kurang berada di Myspace. Namun begitu itu tidak membuatkan Myspace terkubur begitu sahaja.

Ini kerana ia telah menarik minat sebuah syarikat besar iaitu News Corporation dengan harga sebanyak $580 juta.

Ia adalah satu jumlah yang sangat banyak dan telah menjadikan Tom seorang anak muda yang mampu bersara di usia muda dengan jumlah wang yang melimpah ruah.

Terkini, Tom di lihat banyak menghabiskan waktunya dengan melancong ke seluruh dunia menggunakan wang simpanannya.

Dia juga di lihat sempat berkongsi banyak gambar menarik mengikut destinasi yang di kunjunginya.

Di usia Tom yang sudah menjangkau 44 tahun ini, dia berpegang pada prinsip Stop Working Start Playing. Kehidupan Tom boleh di lihat dan di ikuti melalui blog peribadinya dan instagramnya di sini :

http://stopworkingstartplaying.com/
https://www.instagram.com/myspacetom

sumber

loading...

No comments