Aeril Zafril & Wawa Zainal Temui Barang Sihir Busuk Hati Ketika Berniaga Di PWTC - Info Viral

Terkini

Aeril Zafril & Wawa Zainal Temui Barang Sihir Busuk Hati Ketika Berniaga Di PWTC

Aeril Zafril & Wawa Zainal Temui Barang Sihir Busuk Hati Ketika Berniaga Di PWTC, aeril zafril wawa zainal sihir, aeril zafril buatan orang,


Heboh di laman sosial apabila seorang artis lelaki iaitu Aeril Zafril dikatakan telah menemui satu benda pelik yang dipercayai sengaja diletakkan di booth perniagaannya di Mood Republic, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) yang kini sedang berlangsung.

Perkara ini dilaporkan sendiri oleh artis lelaki itu di laman Instagram miliknya dengan mendedahkan benda pelik berkenaan melalui gambar yang telah dimuat naik oleh Aeril Zafril.

Menurut Airel dia menemui benda pelik tersebut ketika beliau sedang menjalankan perniagaannya di PWTC. Airel turut menyatakan kekesalannya kerana masih lagi ada individu tertentu yang iri hati di bulan Ramadhan yang mulia ini.



Aeril turut mendedahkan bahawa penemuan benda pelik berkenaan bukan sahaja di PWTC, malah benda yang sama turut ditemui oleh pekerjanya ketika mereka berniaga di Johor.

Menurut Aeril, masih lagi ada yang mempercayai perkara sebegini dan beliau turut berkata telah menemui pakar berkaitan bagi mendapatkan kepastian. Yang lebih mengejutkan, benda-benda yang ditemuinya itu ternyata mengaitkan dengan perbuatan sihir, busuk hati serta ilmu hitam yang dikatakan dengki dan iri hati dengan dirinya dan isteri, aktres cantik Wawa Zainal.

Airel turut menasihatkan kepada mereka yang berkenaan supaya menghentikan perbuatan berkenaan kerana beliau percaya dan yakin bahawa setiap orang mempunyai rezekinya yang tersendiri.

P/s: melayu dan dengki berpisah tiada, berbaloi ke dol tempah neraka dengan buat benda syirik disebabkan perniagaan duniawi engko yang tak seberapa tu.

loading...

No comments