Pengikut Instagram Yuna Melonjak Naik Gara-Gara Lagu Duet Dengan Usher - Info Viral

Terkini

Pengikut Instagram Yuna Melonjak Naik Gara-Gara Lagu Duet Dengan Usher

Pengikut Instagram Yuna Melonjak Naik Gara-Gara Lagu Duet Dengan Usher


Yuna atau nama sebenar Yunalis Zarai merupakan artis tempatan yang tidak pernah gagal mengharumkan nama Malaysia di persada dunia. Yuna mengeluarkan lagu terbaru duet yang menampilkan penyanyi terkenal dunia, Usher yang berjudul Crush sekaligus membuatkan nama Yuna terus berkembang lebar di Amerika Syarikat.

Bukan itu sahaja, pengikut di instagram Yuna juga semakin bertambah selepas muzik video Crush dikeluarkan di laman sosial, Kini pengikut yuna bertambah dari 312000 orang kepada 320000. Tidak sia-sia membina nama selama 5 tahun di Amerika Syarikat, karier penyanyi ini akhirnya semakin dikenali orang ramai.

Alhamdulillah, ini bermaksud, peminat muzik di Eropah mula mengenali saya.
Mungkin ada pihak yang melihat saya santai dan mudah mendapat apa yang diingini. Tetapi hakikatnya, saya bekerja keras untuk berada pada tahap ini.

Tambah Yuna, dia yakin album baharu berjudul Chapters akan mendapat sambutan yang menggalakkan tidak lama lagi. Yuna kini mula menjadi perhatian penggiat industri muzik di AS dan ramai yang menganggap Yuna bakal menggegarkan Industri Muzik di As suatu hari nanti. Syabas diucapkan kepada Yuna di atas pencapaian yang sangat membanggakan ini

sumber


loading...

No comments