Lelaki Ini Berhenti Kerja Untuk Menjaga Kekasihnya Yang Menghidapi Barah - Info Viral

Terkini

Lelaki Ini Berhenti Kerja Untuk Menjaga Kekasihnya Yang Menghidapi Barah

Lelaki Ini Berhenti Kerja Untuk Menjaga Kekasihnya Yang Menghidapi Barah

Henan: Seorang pemuda berusia 24 tahun di Shandong sanggup berhenti kerja dan berpindah ke Henan untuk menjaga kekasihnya yang menghidap barah.

Yu Haining menjalinkan hubungan dengan teman wanitanya, Fan Huiziang, 25, sejak lima tahun lalu.
Selepas mengetahui kekasihnya itu disahkan menghidap barah Jun lalu, dia serta-merta meletakkan jawatan untuk menjaganya.

Yu bersungguh-sungguh mahu mengahwini Fan secepat mungkin.
“Tidak kira apa yang berlaku pada masa depan, saya akan sentiasa bersamanya,” kata lelaki itu kepada wartawan ketika ditemui di hospital di Henan.

“Kerana cinta, saya memegang erat tangan kamu. Kerana cinta juga, saya mengharapkan keajaiban. Saya berharap sangat anda bersetuju menjadi isteri saya dan terima saya menjadi suami kami,” kata Yu kepada kekasihnya itu.

Lelaki Ini Berhenti Kerja Untuk Menjaga Kekasihnya Yang Menghidapi Barah

Fan pula berkata, perasaannya bercampur-aduk walaupun mengaku bercita-cita untuk mendirikan rumah tangga dengan Yu.

“Semua wanita mahu berkahwin. Tetapi saya tidak pasti berapa lama lagi saya boleh hidup. Jika saya bersetuju menerima lamarannya dan meninggalkannya kemudian, apa yang boleh dia lakukan,” kata wanita itu.

Kisah cinta Yu itu mendapat pujian ribuan pengunjung laman sosial.
Seorang pengunjung menulis: “Anda meyakinkan saya mengenai cinta.”

sumber


loading...

No comments